Alla koder gör mig galen!

Åh blir galen på alla koder! Kan ju inte precis säga att designen är så fin... men har iaf lyckats fixa en header (: får försöka fixa mer imorn för nu orkar jag inte mer! Har ont i huvudet också.. Blää :(
Kan ju skriva lite va jag ha gjort idag (y) hehe. på gympan hade vi ju klädsim.. det va väll helt okej men byxorna blev väldigt tunga. vi hade aquabike också, de e kul! haha. kom iaf tillbaks till skolan ganska sent.. och sen så måste jag föna håret, för det snöade ute, så missade hela finskan (y) efter skolan har jag inte gjort så mycket, suttit i soffan, haft ont i huvet och käkat glass (:
hoppas de är soligt och fint imorn!
nä nu kommer jag inte på nåt mer att skriva men ska iaf försöka fixa bloggen lite finare imorn.

sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:P <3

2010-04-24 @ 09:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0