08.12.10

Tjaaaaa!
Har just laddat ner det nyaste Gossip Girl avsnittet! Lööööve it!
Ja, jag vet väll inte om jag har så mycket att skriva men kan ju berätta att jag varit i skolan från åtta till fem över fyra idag, onsdagar är ingen favorit. Efter skolan har jag gjort inte så mycket med Miranda, och Pico en stund. Idag har jag även fått två nya skor :) Funderar på att lägga upp nån bild kanske..? Det ena paret var ett par Shepherds som pappa köpte i Stockholm, eftersom dom var slut på alla Nilson i Uppsala, när jag var där. Och det andra paret var ett par klackar som jag beställt från Nelly.
Nu ska jag gå och tvätta mitt hår!
Ha det så trevligt! :]

Kommentarer
Postat av: Anonym

det skulle vara jättekul om du lade upp bilder på dina nya skor :D

2010-12-10 @ 19:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0