30 December 2010

Hej!
Internet på min dator har inte funkat på två dagar. Kopplar liksom inte. Så nu sitter jag här vid burken. Min blogg är inte vacker på en stor skärm, tycker jag. Borde fixa designen på en stor skärm istället för på min lilla laptop. Ja, och designen är över lag inte snygg heller. Måste fixa om den!

Kan i alla fall glatt berätta att gossip girl säsong 2 kom på posten idag :) Beställde ettan och trean också men eftersom alla var slut i lager kommer det inte samtidigt. Kommer de postnyårsafton? Jag hoppas att de två andra kommer imorgon.

Eftersom jag inte är på min laptop kan jag inte lägga upp några bilder, vilket är rätt tråkigt! Men orkar ju inte sätta in dem på denna dator. Men internetet ska väll hoppeligen funka som det ska snart, varför måste det just vara min dator som inte ansluter!?!

Jag vill beställa kläder från h&m, man blir så inspirerad av alla vår kläder!  Det känns som att jag inte har några snygga kläder alls idag. Har sån himla stor lust att fara till stockholm nu!

Senare idag tror jag att jag ska träffa några fina flickor. Trevligt, trevligt! :)

Oh, vad jag gillar att skriva långa inlägg. Det är inte ofta det händer att ett inlägg här på min blogg blir längre än några rader. Men det ser så trevligt ut med långa inlägg, haha. Fast ni kanske bara tycker att det är jobbigt att läsa?

Nu ska jag försöka fixa om designen lite grann, om jag orkar. Eller så går jag och ser på gossip girl :]



Ha det jätte bra!


Kommentarer
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

fin blogg :)

kram

2010-12-30 @ 18:11:04
URL: http://nniles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0