Fredag 03.12.2010

Tjeeena!
Nu är det helg och det är fucking awesome! Jo men att jag skulle verkligen vilja ha jullov nu, skulle vara så skönt!
Imorgon far jag i alla fall till Uppsala. Jag måste shoppa. Fast det är ju inte precis därför vi far, bara. Hoppas på att finna en par "Shepherd uggs" och andra nice saker :)
Klockan är snart tio och jag måste gå och lägga mig tidigt så jag orkar stiga upp före klockan sex imorgon bitti.
På måndag är vi ju lediga och då hade jag tänkt fara till Stockholm med Pico och systeryster, men jag vet inte om jag orkar. Men om inte så far vi nästa lördag. Jag lovar Pico! :)
Denna fredag har annars spenderats med Miranda, och sen kom Pico också hit efter hon varit på ansiktsbehandling! Jag vill också!
Jag fick stor lust att fota, men orkar inte fota med den fjuttiga digitalkameran. Aja, får väll vänta till julen då ;P
Föresten så fick jag min Thomas Sabo berlock idag! Som jag skulle ha fått till födelsedagspresent. Eller ja, de va ju en födelsedagspresent nu också bara lite väldigt sen, tog ju typ två månader för butiken att få in den!
Men i alla fall så tror jag att jag ska se ett nytt avsnitt the Vampire Diaries ikväll och sen sova!
Oj, oj, oj, det här blev ett långt inlägg, om man jämför med vad jag brukar skriva ;)
.
Ha det finfint! See you on sunday!
.
Btw så kanske ni märker att jag har ändrat lite på designen, okej inte mycket men ändå. Ska försöka fixa en header på jullovet :) bara jag har nån nice bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0