Friday

Förlåt mig för att jag inte har bloggat på tre dagar!!! Men har bara inte haft lust och så är jag riktigt trött på min design. Men kan ju skriva lite vad jag gjort:
Tisdag - Var på stugan, målade en vägg på ett uthus, plockade bränn nässlor från jordgubbslandet (y) och på kvällen kom jag till stan.
Onsdag - träffade Pico, for runt lite på stan
Igår - På dagen for jag hem till Sofia, vi chatroulettade haha. Sen for jag hem. Sofia kom hit klockan sju och for vid åtta. Jag for ut med Pico vid halv nio. Vi köpte mumsigheter på Minimarket. Sen cyklade vi hem till Miranda. Och kom hem nån gång efter elva. Intressant va???
Just de, fick hem ett paket från Gina också :)
Men iallafall idag vet jag inte vad som händer. Ikväll/inatt far jag på kryssning med Birka Paradise till Visby. Kommer hem på söndagmorgon.
Ha en fin mulen dag!


( varför syns det inte när jag sätter fetstil eller genomstruken på texten!? Syns det för er? någon som vet varför?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0