Strömavbrott

Hejsan!
Skulle just skriva ett blogg inlägg, men då blev det strömavbrott. Men nu är strömmen tillbaka så..
Igår var jag in till stan. Det var fyhelvetes varmt. Drack massor med vatten och 7UP.
Gick på stan, åt på uteserveringen på Knorring, åt glass vid lemströmskanal, fick en fläckt :)
På kvällen när vi kom tillbaks hit gick vi och tittade lite på båtar, för det var skutträff.
Senare på kvällen åskade och blixtrade och ösregnadedet, men det kanske ni redan visste..? Det har varit mulet idag men nu börjar solen titta fram.
Min mage är tom. Mådde inge vidare igår kväll/natt kan jag ju säga.
Men nu ska jag gå och tvätta håret. Idag kommer min broder och hans persika hit :)
Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0