Don't worry, I can be a bitch enough for both of us - Blair

Blablablaaaa

Jag har varmt. Just nu chattar jag med Pico. Hennes kisse har fått en bebis. Naaaaaaw!
Jag tycker att Pico ska  göra en blogg. Så nu skrev jag det.
Annars har jag inte gjort så mycket idag... sett på gossip girl (som jag redan sett, men de är ju så bäst), varit till butiken, åkt med båten till samma udde som igår och simmat, fast det var lite kallt för det blåste och så tänkte jag sola idag men det har ju inte precis varit så mycket sol idag så.

På måndag far jag in till stan. Och blir där några dagar den här gången. Vill träffa people. Och så kommer ju Miranda hem, hon har varit borta i sex veckor, saknis!
Hade tänkt ladda upp nån bild från kameran, med hittade inte den så.. ingen bild tyvärr.
men jag kan ju ladda upp den här på Leighton Meester, bara för att hon är snygg och GossipGirl är bäst och jag tänker se på de nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0