CP-internet

Goddag!
Internet på min laptop har inte funkat på hela dagen (bara på min dator :( ), så får va på den här tröga gamla burken..
Har varit och tagit TBE-spruta idag, huhu, nä men de kändes knappt.
Har försökt öva på finska provet jag ska skriva imorgon, men de går inte så bra. Har ju samhälla prov på torsdag också :(
Nu ska jag vänta på att cpinternetet funkar igen så att jag kan ladda ner ett nytt GG avsnitt (:
Hanna och Sofia kom just in tror jag så ska gå ner och se vad dom har för sig!
VILL ATT DE SKA BLI LÖRDAG! och så vill jag säga en sak till miranda, tihi, happyface

Ha de bäst!


Kommentarer
Postat av: Miranda

Ja försökte ringa dig just men du svara inte :(

Tukkholma? :D

2010-05-04 @ 20:34:19
URL: http://moir.blogg.se/
Postat av: Lina

men nu har jag svarat och pratat med dej i en kvart :D

OFC!!!! lööööv it! <3

2010-05-04 @ 21:01:18
URL: http://linaaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0