I want you so bad.

Guten Tag! haha
Dagen spenderades på stan med Nadjis och Mirandis :)
Har matte test imorgon, men orkar inte öva. Men ja ska nog öva ändå. Lite.
Åh, jag tycker chinos är så fina, har velat ha såna länge. Men  jag tro inte det skulle passa till mina intesåfina korta ben? Passar bra till långa smala ben tkr jag. Men de har ju inte jag så.. Hittade ett par fina ganska billiga på ellos, men jag vet inte. Varför måste jag vara så kort? :(
jaja, nu blir det matte plugg.
Skulle vilja ha beiga :)
puss

Kommentarer
Postat av: hanna

sv; taack (: diggar dom hårt! det är förresten dom från ellos jag har (y)

2010-05-26 @ 18:42:49
URL: http://hannafagerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0