lööööööööördag

Hejsan!!!

Nu sitter jag i soffan och äter frukost. Miranda gick just hem, hon sov över :)
Bloggande inte igår oh no!!! Hade iallafall en trevlig dag igår.
Vi for till Lillaholmen, Jag, Hanna, Miranda och Pico, vi schtekte, de blåste lite men de gjorde inget... Vi simmade första gången iår, de var faktist varmt efter ett tag, fast Pico var för feg för att simma, haha. Åt ingen middag igår, hehe. Vi hade med oss typ varsin smörgås sexton små muffins, två kakpaket, saft, läsk och lite choklad, haha. Fast vi blev lite hungriga sen på kvällen så halv två lagade vi pastejer!
Vi var på Lillaholmen från typ halv fem till åtta :) de va kuuuul!
Igår skrev vi sista provet i grundskolan!!! :D de gick ganska bra också, tihi.
Nu ska jag snart duscha och sen tänker jag gå ut :)

Kommentarer
Postat av: Pico

men det va kaaaallt!! xD

2010-05-22 @ 17:44:23
Postat av: Lina

haha, först, men inte efter ett tag :D

2010-05-22 @ 18:04:29
URL: http://linaaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0