Måndag

Hejsan allihopa!

Idag efter skolan var jag med Miranda och systeri på stan, gick runt lite och glodde i butiker. Sen så gick vi och glodde lite på Nadja när hon klippte sig och sen gick vi alla och käkade glass!!! Lööööv it! Men jäklar va det var varmt ute idag! Typ 25 grader i skuggan! Så himla sköönt med värme, men lite för varmt var de med jeansjackan, haha.
'
Just nu sitter jag och försöker besluta om jag ska klicka hem en klänning från Nelly. Vet inte riktigt. Själva klänningen ser fin ut på internet, men jag vet inte om färgen är fin irl... jaja får väll tänka lite till då, fast man kan ju alltid skicka tibax om den skulle vara jätte ful färg :)
.
Usch, har övat på matteprov idag också, bläää!


Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0