Schteek på Lillaholmen.

God kväll bloggen!
Idag fick jag hem mina skor från Nelly. Dom var ganska fina. Väldigt höga. Haha. Men jag tror nog att jag behåller dom.
Efter skolan gick vi ut med Nadjis hund :) vi gick till lillaholmen, men sen gick Nadja hem och då for vi hem med Miranda och hämta lite picknick, handdukar och sånt for tillbaka till lilla holmen och schteeekte :) Det var så varmt och skönt. Vi gick i vattnet, lite över knäna. De var varmt faktiskt. Fick lust att simma men vi hade inga bikinisar med oss :( Men får väll ta sommarens första dopp nån annnan dag :D Tog lite bilder, har inte satt in dom på datorn ännu. Tog inte så många, men ändå. Tog mest med Mirandas kamera!
Snart ska jag iallafall se på sista avsnittet av GossipGirl. Gråter floder, floder av blod! Nää inte riktigt, men ändå de är ju typ världens bästa serie, hur ska man då kunna vänta ända till hösten på ett nytt avsnitt!? haha
Lite pics från sista avsnittet, Last Tango Then Paris
Ha det göttigött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0