Stek hos Fine!

Hej alla glada!
Slutade tre idag. Miranda och jag hade tänkt fara till lilla holmen och simma idag men vi gick på stan med Fine istället. Sen for vi hem till henne och schtekte! Fine hade bikini men de hade inte jag och Miranda, så vi solade i underkläder, tihi. Vi var lite galna också. Hade inte min kamera med, men vi tog lite väldigt crazy pics med Mirandas, höhöm...
Kom iallafall hem vid åtta och då satt jag mig och gjorde svenska satsanalys, för imorn har vi prov :'(
Om jag hinner ser jag på säsongs avslutningen av 90210, men bara om jag hinner :)
Funderar på om jag ska ha shorts på mig imorn..? kanske!
Ha det bra!

ps. min kisse är söt! <3

Kommentarer
Postat av: Miranda

Ha shorts!!! :] <3

2010-05-20 @ 21:12:28
URL: http://moir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0