Onsdag, I Think!

Hejsan!
Dagen har verkligen varit underbar idag! Det har varit varmt och soligt! Härligt!
Idag var jag ju ledig. När Miranda och Pico hade slutat gick vi på stan och åt. Sen for P hem och vi for hem till Miranda. Vi satt ute och njöt av den varma vårsolen, och så fota vi lite :) Kanske kommer upp nån bild när jag har satt in dem på datorn! Såg även årets första fjärilUnderbart, älskar våren! Sen gick vi till Kantarellen där Miranda köpte glass, jag tänker inte säga hur många jag åt, hehe.
Sen promenerade vi hem till mig igen.
Men så klart för att den här dagen var så härlig, så måsta de ju hända lite dåliga saker också...
Mitt älskade monki halsband gick av! :'( och sen så steg jag i lera så halva min vita sko blev grågrön (y), men leran gick att borsta bort när den hade torkat. Hoppeligen går halsbandet att laga!
.
Imorgon börjar jag tolv och har då endast historia- och svenskautgivningstimmar!
.
Ha det awesome! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0