Tisdag 26 april 2011

Ett collage jag fixade ihop tidigare idag när jag hade tråkigt, inte så vackert meen..
•  
Tjosan!
Har just sett ett gg avsnitt. Tidigare på dagen såg jag även på oth, love it, är på fjärde säsongen.
Jag gick till Kappahl för att köpa strumbyxor tidigare ikväll och när jag var påväg hem så såg jag dagens värsta syn. Wait for it... Poker-Doris satt och pissade i busskuren utanför magasin. Fysatan alltså. So disgusting!
Och så har jag ju även varit och hittat en sten till geografin ;)
Aja, nu ska jag duscha!
Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Pico

tänk om poker-dorran pissat på din sten då?

:DDDDDDDDDDDD

2011-04-27 @ 16:18:28
URL: http://picolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0