19122011 22:35

weheartit

Tjolahopp!
Jag tror jag vet vad jag ska ha på mig på julfesten i övermorgon, kanske. Det ska bli så underbart skönt att ha jullov! Finfint! Jag önskar bara att det skulle komma snö. Jag kan inte fatta att det är julafton på lördag, känns inte juligt alls, eller kanske en aning, vi lagade ju julgodis här hemma i helgen. :) hihi
Men i alla fall så är morgondagen ganska chill, sjuttiofem minuter matte klockan åtta och sjuttiofem minuter engelska klockan ett. Låter rätt najs ändå.
Idag kom säsongsavslutningen av dexter, jag säger bara, slutet alltså! Ojoj hahahaa! :)
Men nu ska jag stänga av den här lilla maskinen och gå och torka mitt våta hår!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0