Fjortonde december 2011

Tjo! Bäst uppdatering här, jag vet! Har liksom haft fullt upp, typ... Inte riktigt men jaaa. :)
Jag vet inte vad jag ska ha på mig på julfesten och den äger rum redan nästa onsdag! Har inte hittat nåt så blir att hitta något här hemma. Tiden går så jävla snabbt, om tio dagar är det redan julafton. Kan ni fatta det! Hoppas hoppas hoppas att det kommer snö till den här holmen tills dess! Vill inte ha en snölös jul.
Har inte fotat på aslänge! Men det är ju så tråkigt väder ute... Så jag tog tre bilder från förra vintern, en på mina coola polare, love you guys! ♥ Den andra föreställer vårat awesomiga isgevär och den sista är en bild på vackra Petter-Niklas! :)
HA DET FINT!

Kommentarer
Postat av: Miranda

hahahaha, fina bilder :')

2011-12-14 @ 20:53:40
URL: http://moir.blogg.se/
Postat av: Pico

Fina bilder indeed. c':

FAN JAG VILL HA SNÖ.FAAEEAN. Vill ni bygga en snögubbe med mig iår igen? och gå ut på mysig snöpromenad och hitta isgevär och hoppa i snön och stuff? ):

2011-12-15 @ 07:54:41
URL: http://picolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0