FRIDAY

Bilder från weheartit och lookbook!
Måste bara börja med att säga, herregud vad det har blåst och regnat idag, stormat! Hamnen har ju varit under vatten. Hoppas i alla fall att det inte blåser så mycket imorgon på båten!
Annars så är jag förkyld, har haft lite stegring också... inte kul! Har varit åtta timmar i skolan idag och när jag kom ut genom dörren klockan fyra var det mörkt! Trevligt när det är mörkt både när man går till skolan på morgonen och när man kommer hem. Nääej!
Imorgon far jag som sagt till Uppsala och då är jag förhoppnigsvis lite piggare. Ska hälsa på brodern min, fara till ikea, gå på stan, lite sånt där standard :) Jag skulle behöva hitta en julfestklänning också.
Men ni får ha det så bra!
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0