Sista dagen av sportlovet :(

Hejsan! Pico tyckte att jag skulle blogga så får väll ta och göra det.
Som rubriken säger så är det ju sista sportlovs dagen idag. Jag orkar inte med skola just nu. Kan vi inte ha lov en vecka till?!  
Det står verkilgen still i mitt huvud just nu, vad ska jag skriva? Jag har för en stund sen duschat och snart ska jag smörja in mig med massa fuktkräm och sen torka håret. Nä det låter ju inte så intressant men det är i alla fall vad jag ska göra :)
Tidigare idag har jag rotat igenom hela min garderob och tvättkorgen, men jag kan inte finna ett enda av mina svarta linnen nånstans, vart kan dom ha tagit vägen?
Nä nu ska jag inte tråka ut er med massa tråkigheter mer. Här får ni en bild på ett träd! :) haha
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0