13.01.2011

Hej!

Ja, jag har verkligen varit bra på det här med att blogga på senaste tiden, jag har ju gjort så många inlägg!!!

Men i alla fall så var jag för en stund sen ute och följde Miranda till bussen. Hanna var så snäll och gjorde krokben på mig när jag sprang -.-
Bloggar just nu på Firefox, det är liksom lite bättre än google chrome när man bloggar, för på chrome funkar inte alltid mellanrum och aldrig överstruket och lite annat. Men annars föredrar jag chrome om någon skulle vara intresserad av det.
Imorgon är det fredag!!! ♥ ♥ ♥ Den här veckan har gått väldigt snabbt på nåt sätt, men lektionerna har verkligen varit tröga! Buhuhu, jag måste bli klar med min första biologi inlämningsuppgift på helgen och sen måste jag börja på den andra!!!
Internet har funkat bra igen nu några dagar efter att det blev lagat. Men har inte laddat upp några bilder för att jag inte satt in dom på datorn, haha. Fan vad jag är lat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0