Ojdå!

Oj, har inte bloggat sen första januari. Nej, jag har inte slutat blogga, har bara inte haft nån lust, speciellt när internetet cpar och bara funkar lite nu och då på min dator...
Söndag idag då, vilket betyder sista dagen på jullovet :( Imorgon börjar skolan och jag börjar åtta! Usch! De värsta är att man måste stiga upp så tidigt. Det blir ju lättare efter någon vecka men inte nu när man har sovit till tolv typ varje dag. Fast idag steg jag faktiskt upp klockan halv elva. Mycket duktigt skulle jag säga, haha.
Har inte gjort så mycket idag, en vanlig söndag. Några inte särskillt trevliga saker har hänt, på morgonen hittade jag min dator med en stor fucking repa över hela sig, blev inte särskilt glad då kan jag ju säga. Sen brast en planka under min säng, fråga inte varför, hehe.
Sitter just nu på burken eftersom internetet inte funkar på min dator just nu. Laddade just ner spotify till den här datorn så nu ska jag väll överleva lite bättre!
Jag vill beställa vår kläder från H&M, ska nog göra det nån dag, hoppas jag.


Hehehehehe oopsi, hur hände detta?! ;) (ojdå, satt in fel bild på datorn, skulle ladda upp en bättre bild men orkar inte koppla i kameran igen, men jag tror nog att ni ser bra ändå, haha!)

Laddar upp fler andra bilder sen nångång när jag är på min egen dator!

Ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0