VISBY

Hejsan bloggen!
·
Tänker börja med att be om ursäkt för sämst uppdatering, men man måste ju njuta av sommaren så länge den varar!
·
Sen tänkte jag berätta att jag var på Visby-kryssning med Birka i lördags. For på fredag natt, var i Visby på lördag och kom hem tidigt på söndagmorgon. Sen for vi ganska direkt till stugan, var jag befinner mig just nu.
Visby är verkligen vackert. Har varit ditt två gånger och det är så fint! Tog inte så jätte många bilder och hade bara med den lilla kameran i land. Men några bilder får ni här. :) Tur med vädret hade vi också, riktigt soligt lagom varmt!
·
Idag sov jag rätt länge, var så trött efter resan. Jag har plockat blåbär med systeryster idag och en blåbärs kom just ut ur ugnen, mums! ;)
·
Några bilder på lite saker jag köpte kommer i ett inlägg lite senare ikväll, lovar!
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0