29 juni 2011

Tjosan hejsan!
Idag har det varit en mycket trevlig och somrig dag :) Picos far och mor och bror kom och hämtade mig och Hanna och Pico med båt och så for vi till kobba klintar och fikade! Sen for vi till Ps stuga och simmade och åkte ring efter båten :DDD Vi alla tre satt i samma ring, hihi. Jag brände mig dock lite i nacken :( sorligt.
Tyvärr så hade jag inte kameran med mig.
Kom i alla fall hem för nån timme sen och då åt jag färska jordgubbar med vanilj glass :) ♥ Men nu ska jag se på ett nytt avsnitt av pretty little liars! :)

Kommentarer
Postat av: Pico

J-juli? DDDD: SOMMAREN ÄR SNART SLUT.

2011-06-30 @ 21:44:02
URL: http://picolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0