Lördagen den 11 juni 2011


bilder från weit

Hejsan!
Herre vad det är varmt ute! 26°C i skuggan tror jag bestämt.  Då undrar man ju hur hett det är i solen.
Jag är på stugan, har varit här sen torsdag kväll. Min dator ansluter inte till internet även fast alla andras gör det... så nu är jag på en annan familjemedlems dator :)

Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på rätt länge, men jag har helt enkelt njutit av sommarlovet! Sommarlov är ett underbart ord, haha. Jag har hängt med brudarna, ätit glass, stekt på stranden, simmat, lagat paj, sett på film och lite andra trevliga saker, njutit av livet helt enkelt!

Det kanske tar ett tag innan det kommer upp nåt nytt inlägg igen, men jag uppdaterar när jag känner för det. Ska nog ladda upp lite bilder också när jag har internet på min dator!

Ha det super!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0