Kisse in a bag!


Nån av er kanske tycker att den här bilden ser lite brutal ut, men jag tycker att den är så söt! ^^

Ursäkta mig! För sämst uppdatering.
Tjolahoppsan! Imorgon har jag matteprov. Jag brukar vanligen vara bra på matte, men den kursen har jag fattat noll. Jag skyller på min lärare, haha. Men nu när jag har pluggat ikväll så har jag faktiskt fattat det mesta. Men jag vet inte. Det går som det går. Bara jag kommer ihåg allt imorgon och inte blandar ihop ska det nog gå bra...
Nån dag, typ lördag kanske, ska jag gå på bio. Breaking Dawn part 1! Så jag har väntat. Jag tror att denna kommer vara den bästa hittills. Men böckerna kommer nog alltid var bättre, hahaha. :)
Nu är det dags för mig att hoppa i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0